marți, 6 octombrie 2009

Fashion Tattoo...The real deal

Stiu ca a trecut ceva vreme buna de cand nu am mai scris,si sincer nu am o explicatie destul de buna pentru asta...asta numai daca lenea a devenit un motiv bun pentru asta,dar mi-am facut tatuaje(mai multe frate da!!)si consider un prilej bun pentru a scrie si a lauda si a clarifica care este cel mai bun salon de tatuaje din Bucuresti
De mult timp tin sa imi fac un tatuaj,dar poate din frica sau incertitudine mi-a luat 3 luni sa ma hotarasc si sa imi iau inima in dinti sa ma duc
Initial voiam sa ma duc la un amic din cartier care cu siguranta ar fii facut o treaba la fel de buna,dar tipul nu prea are toata tigla pe casa si datorita faptului ca si-a rupt mana de prea multe ori si nu a bagato in ghips macar odata,a inceput sa ii tremure mana,iar capodoperele pe care le-a facut acum 3-4 ani,vor ramane apogeul sau din pacate.
Apoi am inceput sa caut si sa caut pe net toate saloanele din Bucuresti,cand am ajuns intr-un final la Six Weedles Tattoo,pe la Romana,acolo un tip destul de....stiu ca suna naspa...murdar,si frustrat ma intreaba ce as vrea sa imi fac,ii explic ce vreau sa imi fac si imi cere 700 de ron....mi sa parut enorm si am plecat spunandu-i clasicul "Te sun eu!",
Dupa ce am patit acelasi lucru de vreo 2-3 ori,imi zice un prieten de Fashion Tattoo,am auzit de salon dar stiam ca e foarte scump si nu ma apropii eu de ei,dar totusi am fost pana acolo
Ajung la 1 mai la salon,acolo un tip foarte incantat sa ne vada(fara sa fie gay) ma intreaba ce vreau,ii explic eu ca vreau o pentagrama wicca si ma lasa la pc sa ii caut pentagrama in sine,o gasesc,si el imi explica ca o face ba chiar o mai ascute pe ici pe colo si ii baga niste umbre si de-grade-uri,si atunci eu arunc bomba"Frate mai mult de 200 de ron nu imi permit!",atunci cu o fata destul de linistita imi zice ca atat imi cerea si el,apoi ii zic ca as mai vrea un triskele pe antebrat mai mic,si el atunci imi face oferta si imi ia 250 pentru ambele tatuaje.Eu consider ca este foarte ok
Stefan,baiatul care mi-a facut oferta si care intelesese ce si cum sa faca,ma programat peste 2 zile pentru ca era sambata
Ajung luni acolo si aflu ca Stefan are o problema cu maseaua si nu poate ajunge,si ca ma tatueaza fratele sau Horia,mie imi era teama ca poate el nu o sa inteleaga ce tatuaj vreau,cum il vreau,dar tipul sa dovedit a fi foarte maleabil si a inteles imediat ce trebuie sa faca...si a facut o treaba bestiala
In concluzie,Fashion Tattoo este cel mai bun salon de tatuaj din Bucuresti,iar cu criza asta poti sa ajungi la un pret foarte ok
Asta este pentagrama wicca,la triskele nu am poza atat de clara

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu